Shoppinglista klar!

Hela påsken så kommer jag att vara borta. Är 400 km borta hemifrån, skall nämligen till Vasa (finland) och vara där från torsdag till söndag, kommer va en happening där och jag kommer träffa en massa kompisar som bor där och fira påsk tillsammans med dem, men för att göra er bloggläsare glada så ;

JAG KOMMER BO PÅ HOTELL MED HANNA&KESIA OCH DÄR FINNS GRATIS INTERNET! Så min dator åker självklart med så jag kan vara up-to-date i bloggen och ingen bloggpaus behövs!
Då lovar jag er att jag kommer köra dagens outfit varenda dag under tiden jag är där för på lördag kväll kommer det vara 20 års jubileumsfest med en massa människor så det innebär att man skall klä sig lite festligare och på festen är det tävlingar, läsk&snacks, program m.m!
Skriver mer om det på plats sen då jag vet bara sådär mycket av festen än. It's gonna be awesome!
Min systemkamera åker självklart också så en hel bilder kommer att komma! Och shoppinglistan av det jag behöv/måste ha är klar! Blev längre än jag tänkt mig.. men det jag kommer hem med får ni veta först på måndag då jag är hemma först sent på söndag kväll,närmare natten ^^

Nu två bilder på mina fina kompisar Hanna&Kesia!

Hanna

Kesia

Kommentarer
Postat av: Cami - foto

de låter najs... ha de så kul! ;)

2011-04-20 @ 16:40:13
URL: http://reminiscences.blogg.se/
Postat av: Paula

sv: Nice! Har du testat ansiktsmasken ren? Va tyckte du? :D

2011-04-20 @ 16:54:37
URL: http://bula.papper.fi
Postat av: Pellesonja

Your website is extremely interesting

2011-10-10 @ 07:48:11
URL: http://pellesonja.blogll.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!