Packat& nästan klart!

Vaknade med en grym ångest idag.. uschusch.. men tog genast en lugnande/ångestdämpande tablett så efter ett börja de lugna ner sig men de tog sin lilla stund. Har packat,hängt upp byke och bakat chokladkaka! Min dag i stort sett... och så bara chillat och tagit de lugnt för imorgon gäller det att vara på alärten när man har en ca 8 timmars resa framför sig, och 2 pauser.. skall åka buss hela dan imorgon så men som sällskap har man sina underbara fina vänner! It's gonna be gr8!
Nu ska jag packa det sista,insåg nyss att jag bara packat kläder än så länge,woops! Och så sätta kamerans batteri på laddning och packa kameraväskan för den som intresserar! Sen är allt klart! :D Bloggar imorgon på morgon, och sen först på kvällen när vi anlänt till Vasa eller då jag hinner! Ha de gott folks! Eller vill ni att jag skall videoblogga på hotellet, vad säg som det? Ni bloggläsare bestämmer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid kul med videoblogg!! :) Jag röstar för det! :)

2011-04-20 @ 20:47:34
Postat av: Anonym

Videoblogg förstås! :)

2011-04-21 @ 07:14:16

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!