Nätanslutningskrångel..

Har tyvärr inte alls kunnat blogga idag då nätverket har inte velat fungera så som det skall.
För det första; trådlösa nätverket har inte alls fungerat idag och när jag identifiera problemet stog det "Kan inte identifiera ip-adressen". Liksom halå, nätet funkade utan problem igår?
Så jag försökte fixa problemet och till sist tänkte jag vara "smart" att ta bort trådlösa nätverksanslutningen från datorn och lägga dit den som "ny" men problemet var att jag inte kommer ihåg hur man gör för att få det rätt.... jag har försökt med Lägg till nätverk men det skall faktiskt fungera UTAN någon ip-adress och utan att installera med någon skiva för det kunde jag göra då utan den grejen i november när jag köpte min dator och trådlösa nätverket har vi haft i flere år.
Får försöka få det fixat med någon kompis i nästa vecka för i veckan hinner jag inte alls. Så jag kör med nätsladd nu ett tag framöver men ibland vill inte det heller fungera... ibland är den på och ibland inte.... konstigt problem.

Men iallafall till dagen vad jag har gjort;

  • Kämpat med nätverket
  • Spelat the sims 3
  • Varit till posten och postat brev och sedan till matbutiken för att köpa Dajm
  • Ätit pizza
  • Varit ut på en promenad

Det var då min dag i sin helhet!




Kommentarer
Postat av: Diana

Har frågestund på bloggen.. check it out! :)

2011-04-19 @ 01:57:13
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!