Min måndag!

Vaknade av att pappa kommer in i mitt rum kl 11 och frågar om jag vill följa med till Salo och shoppa. Självklart ville jag följa med,vem tackar nej till sådant när man inte har nåt bättre för sig?
Så jag steg upp, klädde på mig och åt moronmål och sminkade mig och sen var det att fara iväg! Vi åt mat i Hesburger, pappa beställde Arizona hamburgare med coca-cola&franskisar och jag kycklingtortillas och cocis till. MUMS!

Köpte:
Hörlurar 7,90€/79kr - Motonet
Nivea Stay Real foundation 7€/70 kr (50%rabatt) - PRISMA
Max Factor mascara 7€/70kr (50%rabatt) - PRISMA

Fick:
3 par strumpor 2,30€/23kr - Tarjoustalo
Ässä Mix godispåse 1,50€/15kr - Tarjoustalo
Mignon chokladägg 1,60€/16kr - Tarjoustalo
Panda chokladpatta (3 st för 1 €/10kr ) - Tarjoustalo

Det var min dag i helhet och nu har man lite nytt igen som behövdes!!
Vad har ni haft för er idag denna måndag? (:


Mignon chokladägg!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!