Kriminellt.

Vårt nätverk har styrts av någå kriminella så nätet har varit stängt i några dagar men nu är jag tillbaka! Har tyvärr inte kunnat blogga just därför men som tur var, så är min dator superbra skyddat då den har ett dyrbart köpt antivirusprogram+brandvägg i sig! :)
Bara pappas dator som var hotad och så.. men var int oroliga,min dator är skyddad och jag är tillbaka! Nu börjar bloggningen om igen som vanligt. Jag har fått reda på nu att den 4.5, alltså kommande onsdag skall jag på gastroskopiundersökning och förhoppningsvis vara nersövd pga min panikångest.
Har inte hänt nåt speciellt i mitt liv, har bara chillat och spelat spel&sett på filmerna Tangled, Beverly Hills Chihuahua och Himlen är oskyldigt blå. Igår var jag på cellgrupp med Hanna,Kesia&Adeline, vi såg på en film :)

Ha det bra!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!