Klippt och mixtrat kläder!

Som rubriken säger så gick jag igenom en hel del kläder jag hade här hemma och som jag int använt på länge eller int gillat. Det blev en hel del magtröjor, ett par schackrutiga byxor blev till shorts och nu passar dom mig perfekt! Byxorna var för spända precis under knäna men efter lite klippning blev dom som nya snygga shorts! Kommer att användas massor i sommar. Också magtröjorna då det är in i år!
Nu när det e så dåligt med ljus pga att det är mörkt ute så är det inte det lättaste att få bra bilder på dem men bilder kommer imorgon! Tyvärr tog jag inga förebilder så ni får bara se ut hur dom ser ut nu efter klippningen :)

Rekommendation till er ; Finns det plagg ni int använt på länge eller ogillar, så testa och klippa lite om ni törs och vips kan ni börja gilla plagget återigen med lite finslipning!


Kommentarer
Postat av: FEBBS

Jag vill också vara effektiv och duktig på sånt! haha :P duktig du är!! CRED!

2011-04-04 @ 09:26:50
URL: http://febbs.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!