Good morning!

Idag vaknade jag och visste inte var klockan var. Trodde klockan var massor, säkert någå över två eller redan kväll! Sen när jag kollar på klockan så "oj, den är bara 11:20" och jag var fortfarande trött så somande om ca 20 minuter till.
Efter att jag vaknat igen så sökte jag desperat efter telefonen och lyfte på madrass och lakan på sängen och mittiallt hör man bara hur nånting faller på golvet och det var telefonen!
Nu är jag hur pigg som helst och planerar dagen! Då det är rätt så grått&regningt där ute och jag hade tänkt fa på en lång promenad med kameran men pga vädret som sagt blir det inte av med en lång promenad. Funderar på att fara på Zumba istället idag men vi får se! Om jag får sällskap med så blir det en självklarhet ;)
Annars tar jag oberoende en liten promenad i det tråkiga vädret för det är så härligt med frisk luft ^^

Nu skall jag se på film!
Ha de bra!
Kram <3


Rätt så ny bild på mig (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

nee de e it den : P undra ba sku behöva byt

2011-04-04 @ 12:57:41
URL: http://moisarah.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!