Good morning people!



Med denna fina bild från we<3it hälsar jag er god morgon. :)
Har nyss vaknat och klätt på mig. Nu skall jag fixa morgonmål och äta upp det förståss och sedan sminka mig och fixa håret och ta all pick och pack och fara ut och vänta på bussen som kommer förbi mitt klockan 9:30 (finsk tid) och plockar upp mig med mina packningsgrejs och sen väntar en 8 timmars bussresa med 2 pauser upp ända till Vasa! Under tiden som sagt kommer det att komma tidsinställda inlägg ända fram till kvällen tills jag är framme så har ni något att läsa/kolla medan jag sitter i bussen med mina fina kompisar och har det kul!

Hoppas ni sovit gott!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!