Back home again!

Kom hem ganska sent igår kväll.. runt halv elva-elva tiden på kvällen.. Det blev tyvärr ingen bloggning som jag lovat då man tydligen behövde någon kod till nätverket som vi inte hade. Förlåt alla bloggläsare /: Men nu är jag tillbaka i det normala igen och jag har haft en fantastisk,underbar, awesome konferens! Den va gr8t!  Fullt upp hade jag nästan hela tiden med så det skulle endå knappt ha blivit tid för bloggning.Hade nämligen int ens tid för att ta outfit bilder. Tyvärr.. Men festklädseln hann jag ta foto på just och just! Men säkert har jag samma outfiter i framtiden så då får ni se :D
Träffade mina fantastiska fina vänner från Österbotten och umgicks med dem största delen. Konferensen i sin helhet var jättebra med! På lördagen var det 20 års jubileum, det var fest,live musik + dans, tävlingar,nomineringar, chips&popcorn,alkoholfri champagne,coca cola, servitriser m.m. Dansade mycket under kvällens lopp med mina vänner tills min fot sa stopp.. Fotade sen när alla dansade&fotade bandet och så steg jag konstit med foten och plötsligt så sväller min fot upp massvis.. har en gammal skada i den så lite fel så då kan det lätt hända så... Det blev att sätta ner sig och foten i högt läge men efter en stund bestämde vi för oss att hämta en ispåse så att svällandet skulle sjunka... gjorde den lite sen nog efter ett bra tag... (:

Igår före vi sku åka iväg med bussen tillbaka till Nyland blev det "kramkalas". Kramade alla mina fina underbara vänner för att säga adjö men i sommar träffar jag en hel del igen! :)
Idag kväll eller imoron kommer bilder upp som jag fotat under konferensen, är en hel del att gå igenom och fixa så.
Ett ord för påsken; AWESOME!!!

Hurdan har er påsk varit? :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!