23.10.2010

Jisses, tänk vad tiden går fort!
Det var ju nyss som det var 10.10.2010, alltså en speciell dag.. massa 10:or, nästa år blir det också speciellt 11.11.2011. Och sen året efter 12.12.2012.. och sen slutar det roliga! Inte vet jag om det är "roliga" dagar, men iallafall speciella dagar för många, giftermål, kanske någå barn föds den dagen? Speciellt.

Idag har jag varit med Camilla hela dagen,men hon stack iväg lite efter fyra på eftermiddagen för att hon skulle hinna med bussen tillbaka till Åbo. Igår spenderade vi dagen också tillsammans. Vi firade min födelsedag i förskott på tuman hand, jag fyller nämligen om 3 dagar, 19 år! Tänk, om ett år blir jag 20, då är det goodbye för tonåren och ett stort steg in till det verkliga vuxenlivet börjar! 
Igår bakade vi också en god kladdig kladdkaka, åt chips och på kvällen mös vid med te&en film i höstmörkret.
Filmen hette Mission Impossible (länk till trailer), helt bra film nog!
Vi fotade både igår&idag, helt nice. Laddar upp lite bilder till bloggen så får ni se. Idag fotade jag 126 bilder så det är lite VÄL mycket för att ladda upp hit men en del bilder skall ni få se iaf! :)

Cami (:
Jag på stenarna (; Oh, it's me!
Cami balanserade på det "lösa" stenarna (;
 
 
Skogstigen.
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!