Tjabba!

Före jag tänkte börja skriva så hadd jag i planer att få en design fixad, och nu e den fixad så nu e de bara att köra på till att skriva! :)

Kommer skriva om all världens..mina tankar,funderingar,livet, vännerna, ja, allt vad jag kan tänka mej att skriva här! (:
Idag är det då morsdag så GRATTIS MAMMA! <3 (: Kommer säkert in en bild nåndag på vad jag köpt till henne!
Vi ha vari ut i skogen och plockat vitsippor, och hälsa på min yngsta bror för att se på hans hamstrar,han har helt sjukt många! Honan har fått andra gången gillt ungar nu, 6 st små söta utan någå päls än, och tidigare hade också hon fått 6 st ungar, så det är en hel flock med hamstrar hos han nu! (x
På förmiddagen var jag på ett möte och så härlit det var! Det var så enormt fint och uppmuntrande (:
Senare ikväll kommer min äldsta bror och hans flickvän  hit så då blir de tårta! MUMS!<3

Nåja, nu avslutar jag för detta inlägg,
sköt om er å ha de bra! :D

//Amanda


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!