Vem är mandacecilia?

Ni säkert undrar vad det är för en tjej som skriver i denna blogg. Intressen,familj osv? Så därför tänkte jag att jag skulle blogga ett inlägg där det står lite fakta om mej, så ni får mer utav mej vad jag är för en typ :D

Jag heter då egentligen Amanda men kallas mest för Mandy,Mandih och Manda.
Mitt andra namn är Cecilia,därifrån kommer det extra namnet på min blogg url.
Fotograferar en del med SONY DSL-A300 (systemkamera) - fotograferar allt möjligt, natur, människor,mej själv m.m. Annors så är mina andra hobbyn dans och att spela piano. Har en egen riktig synth jag klinkar på då&då. Sen får vi ju inte heller glömma bort det ena av det viktigaste i ens liv, mina underbara vänner jag har, dem brukar jag umgås med då det passar för både och.
Skulle beskriva mej som en smart, snäll, omtänksam och är ibland lite smått knasig/galen på ett roligt sätt!

Det är då lite om mej,undrar ni någåt så är det bara att fråga! (: Bjuder på en bild där jag visar mitt riktiga JAG!
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!