Måndagen 7 Juni.

Idag har det varit en händelserik dag. Eller lite iallafall. Det var meningen att jag skulle fara till Ellinore och skrämma henne överraskandes med att komma dit sådär plötslit före hon skulle till butiken men just när jag hade cyklat full fart nerför en backe kommer hon körandes med mopeden mot mej så jag tvärbromsar och vänder om och full fart uppför 2 uppförsbackor för att fara till butiken för att berätta det till henne, och jag cyklade på 2-3 minuter uppför backorna ,det kan också hon konstatera! Hon fick ju en chock av att jag plötslit var där vid butiken. Förlåt mej! Fast vi hade lite roligt åt det xD

Imorgon skall jag till henne och it will be funfun! :) Har också funderat på att flytta bloggen till ratata.fi eller att blogga både i blogg.se och där, fas då blir det ju bara lite mer arbete för mej. Nå, jag återkommer med dedär sen när jag har funderat ett tag mera på det! Annors så har det varit +21 grader idag så jag har varit ute hela dagen och blivit ännu mera brun, härlit!

Kram.

Fotade denna bild i torsdags då jag var på stranden (:
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!