I'm back again.

Jag är tillbaka. Har haft en hel del för mig det senaste dagarna så har inte blivit så mycket aktivt bloggande. Har för den delen inte heller haft så mycket att skriva om. Varit från tisdag-fredag, alltså tills igår med min fina vän Cami (Camilla), vi har sett på tre st olika filmer New moon, Cloudy with a chance of meatballs och Click,"köttbulls"filmen har jag sett förut men jag tyckte nog att di var helt bra! (: Orkar tyvärr int dessvärre skriva handlingar om di här på bloggen så isåfall får ni googla eller nåt, tyvärr. Jag och Cami har varit ute och fota, vi testade mitt nya objektiv (70-300mm) och vi blev nog riktigt stolta med bilderna! :D Kommer säkert upp lite bilder hit till bloggen efter att jag "finslipat" di lite som behövs de.
Annors så, kommer inte att blogga förrän nästa helg för jag skall fa på resa imoron, skall uppåt i lande och träffa släktingar, till Finlands största bybutik Tuuri, likaså känd i sitt namn som Veljekset Keskinen (Bröderna Keskinen)! Det ska bli rolit! :)
Som avslutning för detta inlägg, så lite till bilder från "studion";





Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!