Det var ett tag sen.

Jaa, de var nog ett tag sen jag hade bloggat, men har lite ursäkter (kanske dåliga sådana,vem vet).
 

1. Har inte haft tid
2. Hände en olycka för drygt 1 vecka sen åt mej, föll och tog i med handen så det blev en liten spricka strax nedanför tummen. Nu gå med handen i paket i 3 veckor, och dels de så är det min vänstra hand och jag är vänsterhänt så kommer kanske int blogga så långt på ett tag.
3. Det har varit massa fint väder här hos oss över en vecka, +20 till +30 grader varmt så det har varit att passa på och vara ute då det varit fint. Brun har man också blivit helt massor :D Och så har min vän Cami varit med mej sen onsdagen och vi ha haft de kiva! Varit till stranden och så ha vi solat&spelat tv-spel.
 
Där var mina ursäkter, ha d bra och njut av sommaren!
Kram Amanda
 

 

 
 
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!