8 JULI.

Alltså jo,det har int hänt nå speciellt de senaste dagarna,har bara spenderat dagaran sen förra veckans onsdag med min vän Camilla. Vi har bara solat och varit till stranden (: Simmat och så,fast jag har nog tagit de lugnare med simningen..så därför har jag int uppdaterat när det int hänt så mycket annat, vaknade idag halv tie,såg på tv en stund sen for jag ut och fotade en del! Kommer kanske bilder senare någon dag då jag har mer tid ,men har också funderat på att lägga in oftare dagens outfit-bilder bara jag kommer ihåg,vad säger ni om det kära bloggläsare? 

Här har vi då dagens outfit!;
Dagens outfit!(:
Tunika: Vero Moda
Strumpbyxor som de kom genast hål i : Sale (tunna strumppisar är jättedåliga,går sönder genast om t.ex man fastnar eller en nagel rör i! ) 
Skor med 3-4 cm klack :Vagabond (syns int så bra på bild)
 
 
Och här till sist linkar jag en länk till youtube där det är en man som dansar limbo, de har "limbon" bara på 2 st flaskor! Hur vig får man va! Fast di har väl regeln inte röra marken med händerna men resten får röras (; 
Imorgon bär det av 10 på morgonen till mamma, skall hjälpa till och städa lite och ut och gå med vår söta hund Elvis för hon ska flytta till ett egnahemshus om ett par veckor,annors innan bott i ett höghus (:
GONATT!
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!