LÄÄÄÄÄÄÄÄNGESEN SIST

jaha, ratata.fi slapp jag int in på med sen. Och så har jag int haft tid på 1000xår ,flyttat till ny stad och var utan dator i över en månad säkert. Förstår int att jag har överlevt. UTAN INTERNET.
Men nu skall det börja bloggas på allvar när man har internet igen här i Vasa när man har äntligen tillgång till internet! Yes!! :D
Har väl int hänt så mycket förutom att just före jag for iväg till Vasa hemifrån hade pappa hittat ett kattlik under verandan, IIK!
Och i förra veckan lyckades jag krocka här på internatet med en tröskel när jag hade bråttom nånstans så sprang med sådan hård fart att *pom* och vrickade vristen så har vristskydd på nu som jag skall ha 3-4 veckor och gå med stöd av kryckor. Allt kan hända,men jag överlever (:
Det ända som man ha typ kunna göra här e spela The Sims 3 och jag ha blivit helt TOTALT beroende!! Helt sjukt men sant! =)

Tror jag skall spela ikväll ännu, får se och imorgon far jag hem till djuren och till min hemstad Ekenäs :)

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!